ميكروفون كنفرانس لاجيتك گروپ

فروش وب كم و ويدئو كنفرانس

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

ميكروفون كنفرانس لاجيتك گروپ

۹ بازديد

ميكروفون كنفرانس لاجيتك گروپ

ميكروفون كنفرانس لاجيتك گروپ يك ميكروفون فوق العاده براي برگزاري كنفرانس هاي با كيفيت دوربين ويدئو كنفرانس لاجيتك گروپ مي باشد. اين ميكروفون در واقع به لاجيتك گروپ اضافه مي شود تا در سالن هاي بزرگ بتواند عملكرد صوتي را افزايش دهد. در واقع اين ميكروفن شعاع صداي دريافتي با استفاده از دوربين كنفرانس لاجيتك group را افزايش مي دهد.

 

ويژگي هاي ميكروفون دوربين لاجيتك

  • قابليت اتصال كابل هاي 10 و 15 متري
  • حذف نويزي محيطي
  • پوشش صداي شفاف و HD سالن كنفرانس
  • نصب و راه اندازي ساده

میکروفون

راهنمای خرید میکروفون

معمولا میکروفون ها گران قیمت هستند و به همین دلیل لازم است قبل از خرید همه میکروفون ها را بررسی کرده تا از بین آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. ما در این مقاله شما را در این باره راهنمایی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. نکات خرید میکروفون

میکروفون ها در بسیاری از مکان ها و برای مشاغل مختلف استفاده می شوند. از طرفی تعداد میکروفون هایی که در بازار عرضه می شوند بسیار زیاد است، بنابراین لازم است میکروفونی متناسب با هدف تان انتخاب کنید. آموزش آواز

دانستن این که یک میکروفون باید چه ویژگی هایی داشته باشد و چطور می توان بهترین گزینه را خریداری کرد، همیشه آسان نیست. بسته به شرایط مختلف، کاربرد میکروفون هم می تواند متفاوت باشد.

به همین دلیل به این که چه چیزی لازم دارید و آیا مشخصات میکروفون های مختلف با نیازتان تطابق دارد، دقت کنید. با این اوصاف فهمیدن اینکه چطور برای هر منظور بهترین میکروفون را بخرید، غیرممکن نیست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.